Üdvözöllek Vendég
Szombat
2024/Máj/04, 11:45
Okos vásárló
Főoldal FAQ Regisztráció Belépés
Honlap-menü

Mini-chat
200

Körkérdésünk
Melyik ékszert szereted?
Összes válasz: 36

Statisztika

Online összesen: 1
Vendégek: 1
Felhasználók: 0

Főoldal » FAQ [ Új kérdés ]


Hívj bizalommal a feltüntetett telefonszámon 06-30-4545-198, nem emeltdíjas telefonszám). Egy másik lehetőséged, hogy e-mailt írsz nekünk(ebiju.hu@gmail.com) Hétfőtől - szombat 8.30 óra és 16.30 óra között minden telefonhívásra, minden kérdésre válaszolunk.


Tevékenységi területünk a divatékszerek gyártása és -forgalmazása


eBizsu-képviselőként divatékszereinket népszerűsíted felhasználva az eBizsu-katalógusokat és látogatva honlapunkat.

Elsőként ki kell építened az ügyfélköröd, amely kezdetben valószínűleg a családtagjaidból, barátaidból, iskola- vagy munkatársaidból, szomszédokból áll. Később viszont, ha már megtetted ezt az első lépést, az eBizsu segít neked, hogy minél jobban kiszélesítsd ügyfélköröd, hogy ez túllépje a te jelenlegi ismeretségi körödet.

Használnod kell az eBizsu-katalógusokat és a honlapot ahhoz, hogy népszerűsíthesd a termékeinket, és amikor összegyűlt az első megrendelésed (jelenleg minimum 5000 Ft értékben kell rendelni), ezt továbbítod nekünk az interneten. (Ehhez a beiratkozáskor készítünk számodra egy felhasználói oldalt a honlapunkon.) A rendelt termékeket postán küldjük neked arra a címre, amelyet megjelöltél a beiratkozásnál.

Ha nincs mindig internet-hozzáférési lehetőséget, a rendelést telefonon is megteheted a 06-30-4545-198 telefonszámon hétfőtől- szombatig 08.30 – 16.30  között.

A beiratkozás díjmentes, egyedüli feltétele az, hogy az első rendelésed értéke el kell érje az 5.000 Ft-ot. A rendelést a katalógus és az általunk adott kiegészítő információk alapján kell összeállítanod. A kiegészítő információkat ingyen tudhatod meg tőlünk, ezt csupán igényelned kell, és telefonálnod.

Minden kampányunkra díjmentesen küldünk neked egy katalógust, ha viszont ennél többet szeretnél egy jelképes összeget kell értük fizetned (ez az összeget a nyomdai költségek egy részét fedezi). A második katalógusért  70 Ft-ot kérünk.


Az eBizsu semmilyen díjat (sem beiratkozási, sem első csomag-díjat, stb) nem gyűjt be a képviselőitől. A vállalat jövedelme az eladott divatékszerekből származik.


Az eBizsu a közvetlen értékesítés módszerét alkalmazza. Ezért kiépített egy képviselői hálózatot, amelynek segítségével népszerűsíti a termékeit.


Az eBizsu nem a klassziku Multilevel Marketing hálózatépítési módszerével szerveződik, nálunk ugyanis a képviselői struktúrának csak három fokozata van, és erre pusztán szervezési szempontokból van szükségünk, tekintettel arra, hogy nagyon sok képviselő tartozik hálózatunkhoz.


A lakhelyedtől függetlenül lehetsz eBizsu-képviselő, viszont ha nem töltötted még be a 18 évet, a szüleid beleegyezésére is szükség van ahhoz, hogy képviselőnek jelentkezz.


A képviselők csoportokba szerveződnek, minden csoportnak van egy koordonátora. A koordonátorokat pedig egy menedzser irányítja. Az eladási hálózatunk három szintre tagolódik, és ezeket a szinteket az egyszerűbb, áttekinthetőbb szervezésért, ügyvitelért építette ki az eBizsu. Más módszerrel nehezebben lehetne a sok képviselőnk tevékenységét követni. Az eBizsu nem engedi a szintek lefelé történő bővítését, így tehát, ha egy képviselő koordonátor szeretne lenni, közvetlenül annak a menedzsernek az irányítása alá fog kerülni, akihez a képviselő koordonátora is tartozik. Tehát arra a szintre kerül, amelyen saját koordonátora van.


Az eBizsu változatos divatékszereket gyárt és forgalmaz. Termékei egyedi tervezésűek. Kézzel gyártott divatékszereket forgalmazunk, amelyeknek féldrágakő vagy szintetikus az alapanyaguk.


Ezeket az adatokat szigorúan arra a célra használjuk, hogy felvegyük veled a kapcsolatot. A személyi adataidat semmilyen feltétel mellett nem adjuk ki más cégnek vagy személynek.


Felveszed velünk a kapcsolatot, mi meg átadunk minden szükséges információt és eszközt, amellyel elkezdheted tevékenységed. Díjmenetesen egy termékkatalógust és egy beiratkozási űrlapot küldünk postán. A beiratkozási űrlapot kitöltve, aláírásoddal ellátva küldöd vissza, és mellékelned kell még egy fénymásolatot a személyi igazolványodról. Az űrlapot a következő lehetőségekkel juttathatod vissza.

-  egyszerű levél formájában, a Román Posta küldeményeként. Ebben az esetben arra a címre küldöd a levelet, amelyet mi feltüntettünk a borítékon, amelyben megkaptad a beiratkozási űrlapot.

- a kitöltött és aláírt űrlapot, illetve a személyigazolványt bescanneled, és elküldöd e-mailen.


Kedvezményeink a következők:

5000 ft-os rendeléstől 15000 ft-ig 15 százalékos árengedményt adunk

15000 ft-os rendeléstől 30000 ft-ig 20 százalékos árengedményt adunk

30000 ft-os rendeléstől 35000 ft-ig 23 százalékos árengedményt adunk

35000 ron-nál nagyobb rendelésnél 25 százalékos árengedményt adunk


Amint össze tudtál gyűjteni egy legkevesebb 5000 ft-os rendelést (ekkora egy rendelés minimális értéke), kapcsolatba lépsz velünk, és mi egy speciális felhasználói oldalt nyitunk a számodra. Ezt az oldalt egy jelszóval nyithatod majd meg. Ezen az oldalon keresztül adhatod le az első megrendelésed, és a későbbiekben majd itt követheted le a rendeléseidet.

Ha nincs internet-hozzáférési lehetőséged, a rendeléseket telefonon is leadhatod az oldalon megadott telefonszámon (0630-4545-198).


A rendeléseket  postai utánvétellel lehet kifizetni akkor, amikor megérkezett a csomag a megrendelt termékekkel.


A rendeléseket a Magyar Postán - keresztül szállítjuk le. A termékekből összeállított rendelés 3-5 napon belül érkezik a címzetthez.

Minden megrendelésnél szállítási díjat kell fizetni.

 Az eBizsu állja a szállítási költség egy részét. Minél nagyobb a rendeles értéke, annál nagyobb részt vállal fel az eBizsu a szállítási költségből.


Az eBizsu rendszeresen (egy-két havonta) ad ki új katalógust új termékekkel, vagy kedvezményes árajánlatokkal. Ezt az időszakot nevezzük eBizsu-kampánynak. Egy kampány alatt csak azokat a termékeket lehet megrendelni, amelyek az adott kampány katalógusában szerepelnek.


Két feltételünk van, amelyet egy képviselőnek teljsítenie kell abban az esetben, ha megszakítaná az együttműködést az eBizsu-val:

- törlessze a megrendelések számláit, ne legyen elmaradása

- és tudassa az eBizsu-val telefonon, vagy e-mailen, hogy felfüggesztené a tevékenységét.

Ha mindkét feltételt teljesítette a képviselő, az eBizsu automatikusan megszünteti az együtműködést a szóban forgó képviselővel.


Nincs kötött munkaidő. eBizsu-képviselőként magad osztod be az idődet. Annyi időt szánsz az eBizsura, amennyi pénzt ebből a tevékenységből nyerni szeretnél.


A hét bármely napján le lehet adni a rendeléseket. A termékeket a rendelés leadásától számítva 24-32 órán belül tesszük postára, annak függvényében, hogy mennyi termékünk van raktáron.


Az eBizsu telefonon vagy email-en keresi fel a képviselőt, akinek kifutott a számlatörlesztés határidejéből. Ha a képviselő nem törleszti azonnal az elmaradásait, akkor ezt egy követeléskezelő cég fogja behajtani.


Az eBizsu-koordonátor olyan dinamikus személy, aki többet szeretne nyerni az eBizsu-val való együttműködésből. A koordonátor képviselők toborzásával és a képviselő-jelöltek felkészítésével foglalkozik.


Új képviselők toborzása az első lépés, amelyet a koordonátor-jelöltnek meg kell tennie. Amint egy képviselőnek sikerül egy 10képviselőből álló csoportot kiépítenie, automatikusan koordonátorrá válik.


A koordonátor a saját csapatának egy kampány alatt megvalósított eladásából kap osztalékot a következő kritériumok szerint:

a. A rendelésekből osztott jutalék

(a csoport rendeléseit veszik figyelembe a következő táblázat alapján)

5000 ft és 15000 ft között 3 százalékos jutalékot adunk

15000 ft és 30000 ron között 4 százalékos jutalékot adunk

30000 ft és 35000 ron között 4.5 százalékos jutalékot adunk

35000 ft-nál nagyobb esetében 5 százalékos jutalékot adunk

b. A tevékenység alapján megállapított jutalék

(a tevékenységnél azoknak a képviselőknek a számát vesszük figyelembe, akik legalább egyszer rendeltek egy kampány alatt.)

Ha a csoport tagjainak több mint 85 százaléka aktív volt a kampány alatt, a koordonátor az összes rendelés értékének 1 százalékát kapja jutalékként.

c. A toborzásból származó jutalék

5 új képviselő beszervezése után 1 százalékos járulékot adunk a csoport összeladásából.

Megjegyzés:

a. A járulék kiszámításakor a csoport összeladásánál a koordonátor megrendeléseit is figyelembe vesszük.

b. A nyereség a csoportja összeladásának akár a 7 százalékát is elérheti egy olyan koordonátor esetében, aki odafigyel csoportja irányítására.

c. A képviselő (koordonátor ?) céggel vagy egyéni vállalkozással kell rendelkezzen ahhoz, hogy a tevékenységéért az eBizsu fizetni tudjon.


Ahhoz, hogy a fent említett jutalékokat odaítéljük egy koordinátornak, a következő követelményeknek kell eleget tennie minden kampány alatt.

a. Legkevesebb 10képviselő kell a csoportjához tartozzon

b. A képviselőknek legalább a 60százaléka aktív kell legyen

c. legalább két új képviselőt kell beszerveznie

d. A csoport összrendeléséből befolyt összeg legkevesebb 100.000 Ft kell legyen.

e. Ne legyen elmaradása a csoportnak, vagyis törlesztettek minden számlát, amelyet a rendelésekre kibocsátott az eBizsu.

 

A jutalékok kiszámításánál nem vesszük figyelembe azokat a megrendeléseket, amelyeknek törlesztésével kifutottak a határidőből.


a. Képviselők toborzása és felkészítése.

b. Figyelemmel kíséri a csoportja megrendeléseinek helyzetét, és intézkedik, hogy képviselői ne lépjék túl a számlatörlesztés határidejét, vagy azért, hogy ne essen vissza csoportja aktivitása, stb.

c. Gondoskodik róla, hogy képviselői rendelkezzenek az eszközökkel (katalógus, stb.), amelyek szükségesek aktivitásuk hatékonyságához.


Dinamikus, megbízható személyt, aki vállalja a felelősséget több képviselő-csoport koordonátora tevékenységéért.


Ha úgy érzed, képes vagy szembenézni a menedzseri poszt kihívásaival, keress fel bennünket. Mi megbeszélésre hívunk, és csak ezután szögezzük le feltételeinket, amelyeket teljesítened kell.


a. Stabilitási jutalék:

A csoport eladásainak 1 százaléka, ha:

- a csoportnak legalább a 60 százaléka tevékeny

- a csoport összeladása legalább 1300000 ft

b. Tevékenységi jutalék

 

A csoport eladásainak 1 százaléka, ha aktív a csoport 75 százaléka.

c. A koordonátorok beszervezésére adott jutalék

A csoport eladásának 1 százaléka, ha legalább két új koordonátort szervezett be a menedzser.

c. Új képviselők beiratkozására adott jutalék (a képviselőket a menedzser, vagy a koordonátorai toborozták)

1 százalék a csoport eladásából, ha legalább 30új képviselőt toborzott a menedzser csoportja.

Megjegyzés:

A jutalékokat kampányonként számoljuk, vagyis azt vesszük figyelembe, hogy az adott csoport milyen kritériumokat teljesített egy-egy kampány alatt.


A szállítási költségeknél felajánlott kedvezményt a megrendelésed értékével arányosan számoljuk ki.

Amennyiben nő a megrendelésed értéke, a szállítási költségnél is nő az eBizsu által felajánlott kedvezmény.

Ha a megrendelés értéke meghalad egy bizonyos összeget, nem kell szállítási költséget fizetned.

Az alábbi táblázat példákat tartalmaz az általunk felajánlott kedvezményre, amelyet bizonyos értékű megrendeléseknél a szállítási költségeknél biztosítunk.

Az alábbi táblázat csupán irányadó, hiszen a szállítási költségre vonatkozó kedvezmények mértéke szorosan kötödik a megrendelés értékéhez. A kínált kedvezmény ugyanis különbözik egy 5000 ft és egy 6000 ft megrendelés esetében is.

Magyar posta - utánvételi küldemény

Rendelés értéke

Postaköltség

Az eBizsu által ajánlott kedvezmény(%)

Fizetendő összeg

5000

1055

27.52%

764.63

5050

1055

27.8%

761.73

5100

1055

28.07%

758.82

5150

1055

28.35%

755.92

5200

1055

28.62%

753.02

5250

1055

28.9%

750.11

5300

1055

29.17%

747.21

5350

1055

29.45%

744.31

5400

1055

29.72%

741.4

5450

1055

30%

738.5

5500

1055

30.28%

735.59

5550

1055

30.55%

732.69

5600

1055

30.83%

729.79

5650

1055

31.1%

726.88

5700

1055

31.38%

723.98

5750

1055

31.65%

721.08

5800

1055

31.93%

718.17

5850

1055

32.2%

715.27

5900

1055

32.48%

712.36

5950

1055

32.75%

709.46

6000

1055

33.03%

706.56

12000-ft-megrendelés felett nincs postaköltség

 


Ha vásárolni szeretnél nincs más dolgod mint regisztrálni az OKOS VÁSÁRLÓ-i rendszerbe és azonnali 35%-os kedvezménybe részesülsz.

Hozzáadta:: Bognárné Judit (ebizsu)

Belépés

Keresés

Barátaink:
  • Honlap létrehozása
  • Ingyenes online játékok
  • Online Munkaasztal
  • Oktató videók
  • uCoz Rajongók Oldala

  • Copyright eBizsu © 2024