Körkérdésünk |
|
Statisztika |
Online összesen: 1 Vendégek: 1 Felhasználók: 0 |
|
Hívj
bizalommal a feltüntetett telefonszámon 06-30-4545-198, nem emeltdíjas
telefonszám). Egy másik lehetőséged, hogy e-mailt írsz
nekünk(ebiju.hu@gmail.com) Hétfőtől - szombat 8.30 óra és 16.30 óra között
minden telefonhívásra, minden kérdésre válaszolunk. |
Tevékenységi
területünk a divatékszerek gyártása és -forgalmazása |
eBizsu-képviselőként
divatékszereinket népszerűsíted felhasználva az eBizsu-katalógusokat és
látogatva honlapunkat.
Elsőként
ki kell építened az ügyfélköröd, amely kezdetben valószínűleg a
családtagjaidból, barátaidból, iskola- vagy munkatársaidból, szomszédokból áll.
Később viszont, ha már megtetted ezt az első lépést, az eBizsu segít neked,
hogy minél jobban kiszélesítsd ügyfélköröd, hogy ez túllépje a te jelenlegi
ismeretségi körödet.
Használnod
kell az eBizsu-katalógusokat és a honlapot ahhoz, hogy népszerűsíthesd a
termékeinket, és amikor összegyűlt az első megrendelésed (jelenleg minimum 5000 Ft értékben kell
rendelni), ezt továbbítod nekünk az interneten. (Ehhez a beiratkozáskor
készítünk számodra egy felhasználói oldalt a honlapunkon.) A rendelt termékeket
postán küldjük neked arra a címre, amelyet megjelöltél a beiratkozásnál.
Ha
nincs mindig internet-hozzáférési lehetőséget, a rendelést telefonon is
megteheted a 06-30-4545-198 telefonszámon hétfőtől- szombatig 08.30 –
16.30 között.
A
beiratkozás díjmentes, egyedüli feltétele az, hogy az első rendelésed értéke el
kell érje az 5.000 Ft-ot. A rendelést a katalógus és az általunk adott
kiegészítő információk alapján kell összeállítanod. A kiegészítő információkat
ingyen tudhatod meg tőlünk, ezt csupán igényelned kell, és telefonálnod.
Minden
kampányunkra díjmentesen küldünk neked egy katalógust, ha viszont ennél többet
szeretnél egy jelképes összeget kell értük fizetned (ez az összeget a nyomdai
költségek egy részét fedezi). A második katalógusért 70 Ft-ot kérünk. |
Az
eBizsu semmilyen díjat (sem beiratkozási, sem első csomag-díjat, stb) nem gyűjt
be a képviselőitől. A vállalat jövedelme az eladott divatékszerekből származik. |
Az
eBizsu a közvetlen értékesítés módszerét alkalmazza. Ezért kiépített egy
képviselői hálózatot, amelynek segítségével népszerűsíti a termékeit. |
Az
eBizsu nem a klassziku Multilevel Marketing hálózatépítési módszerével
szerveződik, nálunk ugyanis a képviselői struktúrának csak három fokozata van,
és erre pusztán szervezési szempontokból van szükségünk, tekintettel arra, hogy
nagyon sok képviselő tartozik hálózatunkhoz. |
A
lakhelyedtől függetlenül lehetsz eBizsu-képviselő, viszont ha nem töltötted még
be a 18 évet, a szüleid beleegyezésére is szükség van ahhoz, hogy képviselőnek
jelentkezz. |
A
képviselők csoportokba szerveződnek, minden csoportnak van egy koordonátora. A
koordonátorokat pedig egy menedzser irányítja. Az eladási hálózatunk három
szintre tagolódik, és ezeket a szinteket az egyszerűbb, áttekinthetőbb
szervezésért, ügyvitelért építette ki az eBizsu. Más módszerrel nehezebben
lehetne a sok képviselőnk tevékenységét követni. Az eBizsu nem engedi a szintek
lefelé történő bővítését, így tehát, ha egy képviselő koordonátor szeretne
lenni, közvetlenül annak a menedzsernek az irányítása alá fog kerülni, akihez a
képviselő koordonátora is tartozik. Tehát arra a szintre kerül, amelyen saját
koordonátora van. |
Az
eBizsu változatos divatékszereket gyárt és forgalmaz. Termékei egyedi
tervezésűek. Kézzel gyártott divatékszereket forgalmazunk, amelyeknek
féldrágakő vagy szintetikus az alapanyaguk. |
Ezeket
az adatokat szigorúan arra a célra használjuk, hogy felvegyük veled a
kapcsolatot. A személyi adataidat semmilyen feltétel mellett nem adjuk ki más
cégnek vagy személynek. |
Felveszed
velünk a kapcsolatot, mi meg átadunk minden szükséges információt és eszközt,
amellyel elkezdheted tevékenységed. Díjmenetesen egy termékkatalógust és egy
beiratkozási űrlapot küldünk postán. A beiratkozási űrlapot kitöltve, aláírásoddal
ellátva küldöd vissza, és mellékelned kell még egy fénymásolatot a személyi
igazolványodról. Az űrlapot a következő lehetőségekkel juttathatod vissza.
-
egyszerű levél formájában, a Román Posta küldeményeként. Ebben az esetben arra
a címre küldöd a levelet, amelyet mi feltüntettünk a borítékon, amelyben
megkaptad a beiratkozási űrlapot.
- a
kitöltött és aláírt űrlapot, illetve a személyigazolványt bescanneled, és
elküldöd e-mailen. |
Kedvezményeink
a következők:
5000
ft-os rendeléstől 15000 ft-ig 15 százalékos árengedményt adunk
15000
ft-os rendeléstől 30000 ft-ig 20 százalékos árengedményt adunk
30000
ft-os rendeléstől 35000 ft-ig 23 százalékos árengedményt adunk
35000
ron-nál nagyobb rendelésnél 25 százalékos árengedményt adunk |
Amint
össze tudtál gyűjteni egy legkevesebb 5000 ft-os rendelést (ekkora egy rendelés
minimális értéke), kapcsolatba lépsz velünk, és mi egy speciális felhasználói
oldalt nyitunk a számodra. Ezt az oldalt egy jelszóval nyithatod majd meg. Ezen
az oldalon keresztül adhatod le az első megrendelésed, és a későbbiekben majd
itt követheted le a rendeléseidet.
Ha
nincs internet-hozzáférési lehetőséged, a rendeléseket telefonon is leadhatod
az oldalon megadott telefonszámon (0630-4545-198). |
A
rendeléseket postai utánvétellel lehet kifizetni akkor,
amikor megérkezett a csomag a megrendelt termékekkel. |
A
rendeléseket a Magyar Postán - keresztül szállítjuk le. A termékekből
összeállított rendelés 3-5 napon belül érkezik a címzetthez.
Minden
megrendelésnél szállítási díjat kell fizetni.
Az
eBizsu állja a szállítási költség egy részét. Minél nagyobb a rendeles értéke,
annál nagyobb részt vállal fel az eBizsu a szállítási költségből. |
Az
eBizsu rendszeresen (egy-két havonta) ad ki új katalógust új termékekkel, vagy
kedvezményes árajánlatokkal. Ezt az időszakot nevezzük eBizsu-kampánynak. Egy
kampány alatt csak azokat a termékeket lehet megrendelni, amelyek az adott
kampány katalógusában szerepelnek. |
Két
feltételünk van, amelyet egy képviselőnek teljsítenie kell abban az esetben, ha
megszakítaná az együttműködést az eBizsu-val:
-
törlessze a megrendelések számláit, ne legyen elmaradása
- és
tudassa az eBizsu-val telefonon, vagy e-mailen, hogy felfüggesztené a
tevékenységét.
Ha
mindkét feltételt teljesítette a képviselő, az eBizsu automatikusan megszünteti
az együtműködést a szóban forgó képviselővel. |
Nincs
kötött munkaidő. eBizsu-képviselőként magad osztod be az idődet. Annyi időt
szánsz az eBizsura, amennyi pénzt ebből a tevékenységből nyerni szeretnél. |
A hét
bármely napján le lehet adni a rendeléseket. A termékeket a rendelés leadásától
számítva 24-32 órán belül tesszük postára, annak függvényében, hogy mennyi
termékünk van raktáron. |
Az
eBizsu telefonon vagy email-en keresi fel a képviselőt, akinek kifutott a
számlatörlesztés határidejéből. Ha a képviselő nem törleszti azonnal az
elmaradásait, akkor ezt egy követeléskezelő cég fogja behajtani. |
Az
eBizsu-koordonátor olyan dinamikus személy, aki többet szeretne nyerni az
eBizsu-val való együttműködésből. A koordonátor képviselők toborzásával és a képviselő-jelöltek
felkészítésével foglalkozik. |
Új
képviselők toborzása az első lépés, amelyet a koordonátor-jelöltnek meg kell
tennie. Amint egy képviselőnek sikerül egy 10képviselőből álló csoportot kiépítenie,
automatikusan koordonátorrá válik. |
A
koordonátor a saját csapatának egy kampány alatt megvalósított eladásából kap
osztalékot a következő kritériumok szerint:
a. A rendelésekből osztott jutalék
(a
csoport rendeléseit veszik figyelembe a következő táblázat alapján)
5000 ft és 15000 ft között 3
százalékos jutalékot adunk
15000 ft és
30000 ron között 4 százalékos jutalékot adunk
30000 ft és
35000 ron között 4.5 százalékos jutalékot adunk
35000 ft-nál
nagyobb esetében 5 százalékos jutalékot adunk
b. A tevékenység alapján megállapított jutalék
(a
tevékenységnél azoknak a képviselőknek a számát vesszük figyelembe, akik
legalább egyszer rendeltek egy kampány alatt.)
Ha a
csoport tagjainak több mint 85 százaléka aktív volt a kampány alatt, a
koordonátor az összes rendelés értékének 1 százalékát kapja jutalékként.
c. A toborzásból származó jutalék
5 új
képviselő beszervezése után 1 százalékos járulékot adunk a csoport
összeladásából.
Megjegyzés:
a. A járulék
kiszámításakor a csoport összeladásánál a koordonátor megrendeléseit is
figyelembe vesszük.
b. A
nyereség a csoportja összeladásának akár a 7 százalékát is elérheti egy olyan
koordonátor esetében, aki odafigyel csoportja irányítására.
c. A
képviselő (koordonátor ?) céggel vagy egyéni vállalkozással kell rendelkezzen
ahhoz, hogy a tevékenységéért az eBizsu fizetni tudjon. |
Ahhoz,
hogy a fent említett jutalékokat odaítéljük egy koordinátornak, a következő
követelményeknek kell eleget tennie minden kampány alatt.
a.
Legkevesebb 10képviselő kell a csoportjához tartozzon
b. A
képviselőknek legalább a 60százaléka aktív kell legyen
c.
legalább két új képviselőt kell beszerveznie
d. A
csoport összrendeléséből befolyt összeg legkevesebb 100.000 Ft kell legyen.
e. Ne
legyen elmaradása a csoportnak, vagyis törlesztettek minden számlát, amelyet a
rendelésekre kibocsátott az eBizsu.
A
jutalékok kiszámításánál nem vesszük figyelembe azokat a megrendeléseket,
amelyeknek törlesztésével kifutottak a határidőből. |
a.
Képviselők toborzása és felkészítése.
b.
Figyelemmel kíséri a csoportja megrendeléseinek helyzetét, és intézkedik, hogy
képviselői ne lépjék túl a számlatörlesztés határidejét, vagy azért, hogy ne
essen vissza csoportja aktivitása, stb.
c.
Gondoskodik róla, hogy képviselői rendelkezzenek az eszközökkel (katalógus,
stb.), amelyek szükségesek aktivitásuk hatékonyságához. |
Dinamikus,
megbízható személyt, aki vállalja a felelősséget több képviselő-csoport
koordonátora tevékenységéért. |
Ha úgy
érzed, képes vagy szembenézni a menedzseri poszt kihívásaival, keress fel
bennünket. Mi megbeszélésre hívunk, és csak ezután szögezzük le feltételeinket,
amelyeket teljesítened kell. |
a.
Stabilitási jutalék:
A
csoport eladásainak 1 százaléka, ha:
- a
csoportnak legalább a 60 százaléka tevékeny
- a
csoport összeladása legalább 1300000
ft
b.
Tevékenységi jutalék
A
csoport eladásainak 1 százaléka, ha aktív a csoport 75 százaléka.
c. A
koordonátorok beszervezésére adott jutalék
A
csoport eladásának 1 százaléka, ha legalább két új koordonátort szervezett be a
menedzser.
c. Új
képviselők beiratkozására adott jutalék (a képviselőket a menedzser, vagy a
koordonátorai toborozták)
1
százalék a csoport eladásából, ha legalább 30új képviselőt toborzott a
menedzser csoportja.
Megjegyzés:
A
jutalékokat kampányonként számoljuk, vagyis azt vesszük figyelembe, hogy az
adott csoport milyen kritériumokat teljesített egy-egy kampány alatt. |
A
szállítási költségeknél felajánlott kedvezményt a megrendelésed értékével
arányosan számoljuk ki.
Amennyiben
nő a megrendelésed értéke, a szállítási költségnél is nő az eBizsu által
felajánlott kedvezmény.
Ha a
megrendelés értéke meghalad egy bizonyos összeget, nem kell szállítási
költséget fizetned.
Az
alábbi táblázat példákat tartalmaz az általunk felajánlott kedvezményre,
amelyet bizonyos értékű megrendeléseknél a szállítási költségeknél biztosítunk.
Az
alábbi táblázat csupán irányadó, hiszen a szállítási költségre vonatkozó
kedvezmények mértéke szorosan kötödik a megrendelés értékéhez. A kínált kedvezmény
ugyanis különbözik egy 5000 ft
és egy 6000 ft
megrendelés esetében is.
Magyar posta
- utánvételi küldemény
|
Rendelés
értéke
|
Postaköltség
|
Az eBizsu
által ajánlott kedvezmény(%)
|
Fizetendő
összeg
|
5000
|
1055
|
27.52%
|
764.63
|
5050
|
1055
|
27.8%
|
761.73
|
5100
|
1055
|
28.07%
|
758.82
|
5150
|
1055
|
28.35%
|
755.92
|
5200
|
1055
|
28.62%
|
753.02
|
5250
|
1055
|
28.9%
|
750.11
|
5300
|
1055
|
29.17%
|
747.21
|
5350
|
1055
|
29.45%
|
744.31
|
5400
|
1055
|
29.72%
|
741.4
|
5450
|
1055
|
30%
|
738.5
|
5500
|
1055
|
30.28%
|
735.59
|
5550
|
1055
|
30.55%
|
732.69
|
5600
|
1055
|
30.83%
|
729.79
|
5650
|
1055
|
31.1%
|
726.88
|
5700
|
1055
|
31.38%
|
723.98
|
5750
|
1055
|
31.65%
|
721.08
|
5800
|
1055
|
31.93%
|
718.17
|
5850
|
1055
|
32.2%
|
715.27
|
5900
|
1055
|
32.48%
|
712.36
|
5950
|
1055
|
32.75%
|
709.46
|
6000
|
1055
|
33.03%
|
706.56
|
12000-ft-megrendelés felett nincs postaköltség
|
|
Ha vásárolni szeretnél nincs más dolgod mint regisztrálni az OKOS VÁSÁRLÓ-i rendszerbe és azonnali 35%-os kedvezménybe részesülsz.
Hozzáadta:: Bognárné Judit (ebizsu) |
|
|
|